wtorek, 22 stycznia 2013

Mistrzostwa w narciarstwie alpejskim

Dzisiaj brałam udział w mistrzostwach Pszczyny w narciarstwie alpejskim ,
 zorganizowane były w Brennej na stoku " Stary Groń " . 
Moja kategoria to mikrusy czyli klasy 1 - 3 , 
osobno dziewczynki , osobno chłopcy .
 Niestety chciałam za szybko pojechać i zaraz po starcie
 wywróciłam się przez co zajęłam dopiero ósme miejsce .
 Czas poszczególnych przejazdów mierzony był elektronicznie ,
 wynik wyświetlany na elektronicznej tablicy wyników.



Następna kategoria klasy 4 - 6 , osobno dziewczyny , osobno chłopcy .



Chłopcy z naszej szkoły zajęli pierwsze i trzecie miejsce .


W klasyfikacji szkolnej nasza szkoła zajęła piąte miejsce  .


Po rozdaniu dyplomów , medali i pucharów , odbyło się losowanie nagród w postaci maskotek ,
dla starszych dzieci gogle , kaski , żółwiki .
Poszczęściło mi się i został wylosowany 12 numerek , czyli mój .
 Dostałam zajączka , którego przywiozłam mojej chorej siostrzyczce .
Było fajnie .

1 komentarz:

  1. Witaj Karolinko!
    Bardzo Ci dziękuję - dzięki Tobie mogłam zobaczyć moją córkę na podium.
    Niestety organizatorzy nie spieszą się z opublikowaniem wyników...

    Trzymam kciuki za Twoje kolejne starty i powodzenia!

    Mama Ani (III miejsce w mikrusach).

    OdpowiedzUsuń