czwartek, 14 lutego 2013

Alpejskie Mistrzostwa Gminy Walim




Dzisiaj przed godz.11:00 w miejscowości Rzeczka ,
w Ośrodku Wypoczynkowym ,, Na Stoku'' odbyły się 
III Alpejskie Mistrzostwa Gmin .


Był podział na grupy

K1- d o III Klasy SP
K2- od IV-VI Klasy SP
K3- od I- III Gimnazjum
K4- od 16-35 lat
K5- od 35 lat
K - OPEN K i M

Zawody otwarte  skierowane do osób , które amatorsko uprawiają narciarstwo.
Czyli coś dla mnie - lubię takie imprezy ,
mogę sprawdzić swoje umiejętności .


Mój numerek startowy to 3 ,
byłam jedyną zawodniczką , która przyjechała na zawody  ze śląska .


Rozgrzewka przed startem 


Trasa już gotowa , my możemy jeździć trasą przygotowaną z boku .


 

W oczekiwaniu na wyniki poszliśmy do restauracji na gorącą herbatkę 
i kawę , a tam na ścianie wisiały narty .
Na takich nartach jeździł mój pradziadek.


Podium już przygotowane ,


nagrody już czekają .


Zajęłam drugie miejsce


i dostałam medal.



Pamiątkowe zdjęcie zwycięzców .


Walentynki 2013

2 komentarze:

  1. Gratuluję. Wiedziałam, że bez medalu się nie obejdzie! Brawo!!!
    Bardzo fajny fotoreportaż.
    Podoba mi się podium, na którym stanęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobra robota normalnie teraz wiem, że talent przechodzi w genach :)))

    OdpowiedzUsuń