czwartek, 28 listopada 2013

Piątek

Piątek , dzień pełen wrażeń .

Rano w naszej szkole odbył się konkurs ...


Wzięłam udział w tym konkursie i zajęłam pierwsze miejsce .

W Pszczyńskim Centrum Kultury
Wieczorem odbyło się spotkanie z muzyką i poezją pod 13 
pod tytułem ,, Spotkanie z Panem Tuwimem ''
 gdzie mogłam zarecytować 
,, Ptasie radio '' i ,, Lokomotywę '' . 


Scene ozdabiały prace , które zrobiliśmy w drugiej klasie .



Zaśpiewałam z koleżanką Julią  ,, Ptasie plotki '' ,
 Julia z Filipem zaśpiewali ,, Idzie Grześ '' ,
w chórku śpiewały nasze koleżanki i koledzy ze szkoły .



  Przygotowała nas do występu pani Karinka , która grała dla nas na pianinie .
Było bardzo dużo gości , a nasze spotkanie podzielone bylo na dwie części .
W pierwszej części wyrecytowane i wyśpiewane zostały wiersze dla dzieci ,
 następnie przerwa na wręczenie nagród dla zwycięzców konkursu poetyckiego 
zorganizowanego przez Bibliotekę Miejsko - Gminną w Pszczynie
 ,, Swiat poezją malowany ''.
 Druga część spotkania była bardziej dla dorosłych ,
 ponieważ Julian Tuwim pisał dla dzieci i dla dorosłych .

Wieczór się udał , goście byli zadowoleni , ponieważ 
po zakończeniu podchodzili do mnie i gratulowali występu .
Dostałam nawet czekoladę i cukierki . 

1 komentarz: