środa, 21 stycznia 2015

Przegląd kolęd i pastorałek

XV  PRZEGLĄD  KOLĘD I PASTORAŁEK
1 4 . 0 1 . 2 0 1 5

W  Miejskim   Domu   Kultury  w  Hałcnowie odbył się
XV PRZEGLĄD KOLĘD I PASTORAŁEK
Na scenie zaprezentowało się 450 uczestników, w kategoriach
Kategoria – dzieci  w  wieku przedszkolnym
 Kategoria – uczniowie klas  I - III
 Kategoria – uczniowie klas  I V - V I
 Młodzież  szkół   gimnazjalnych
 Młodzież szkół ponadgimnazjalnych


Moja siostra wystąpiła w kategorii dzieci w wieku przedszkolnym 
z pastorałką,, Przyjdź do mnie mały Jezusiku'' ,
 a ja wystąpiłam w kategorii uczniowie klas IV – VI
 z ,, Pastorałką Anielską”

Wszystkich uczestników oceniało  JURY  w składzie  
 Piotr Wolny – muzyk, 
 Jerzy Hodurek – muzyk,
 Mirosław Kenig - muzyk

Zostałam zaproszona na  KONCERT  LAUREATÓW ,
 który odbył się  1 8 . 0 1 . 2 0 1 5  o  g o d z . 1 5 . 0 0


Zdobyłam miejsce III

 

16.01.2015.  
Wzięłyśmy także udział w 
VIII Przeglądzie Kolęd i Pastorałek ,
 który został zorganizowany w Domu Kultury w Komorowicach.

 

Był to przegląd o zasięgu wojewódzkim, bez ograniczeń wiekowych.  
Martynka dodatkowo zaśpiewała ,,Przybieżeli do Betlejem’’ , a ja ,,Cicha noc’’.



Tego samego dnia na godz. 17:00 zostałam zaproszona na
  KONCERT LAUREATÓW, gdzie otrzymałam wyróżnienie.


A Martynka dostała nagrodę od taty - lalkę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz