wtorek, 9 grudnia 2014

Warsztaty teatralne 3

Na trzecich  warsztatach dowiedzieliśmy się z
 jakich materiałów można
 zrobić i jak powstają maski teatralne.
Poznaliśmy różne rodzaje i zastosowanie masek.


Zakładając maskę wcielaliśmy się w daną postać i
 odgrywaliśmy etiudy aktorskie. 


Ja byłam lisiczką, która zakradła się w nocy do kurnika
 ale niestety czujny pies obronił kury podnosząc alarm.


Byłam rycerzem na koniu, który miał starcie z wojownikiem japońskim


i przegrałam bo wystraszył mnie jego okrzyk bojowy.



Dostaliśmy kartoniki, żeby zrobić prostą maskę 
z jednej strony wesołą z drugiej smutną mine.


Odbyło się krótkie przedstawienie.



Na koniec mogliśmy zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe.


To była świetna zabawa, poznaliśmy nowe sekrety aktorstwa,
 przez co nabyliśmy nowe umiejętności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz