poniedziałek, 30 grudnia 2013

Mercedes Benz Museum

Niemcy są producentem marki samochodów  Audi, BMW, 
Volkswagen , Porsche i Mercedes-Benz .  
 W Stuttgart można zwiedzić dwa muzea samochodowe
 cenionych producentów samochodów Porsche i Mercedes .
 My odwiedziliśmy Muzeum Mercedes – Benz ,
 ponieważ jest to jedyna tego typu wystawa na świecie ,
 która ma udokumentowaną historię 127 lat przemysłu samochodowego
 bez przerwy , a także ważne wydarzenia z okresu od końca XIX wieku do dziś .
Kosmiczną windą zostaliśmy transportowani z powrotem w czasie i 
wjechaliśmy na ostatni poziom budynku gdzie zaczęła się nasza przygoda
 z motoryzacją zaczynając od pierwszego silnika czyli konia . 
Powoli przemykaliśmy się przez różne galerie od pierwszych 
pojazdów na świecie aż do dolnego poziomu muzeum ,
 gdzie współczesny Mercedes czeka na uznanie .
Na koniec naszej wycieczki sami mogliśmy zaprojektować samochód
 i nasz rysunek zostawić , ja zrobiłam dwa rysunki 
ponieważ jeden chciałam zabrać na pamiątkę .
Nie ma co pisać o konkretnych eksponatach – to trzeba po prostu zobaczyć .



































1 komentarz:

  1. Piękne modele. Ja byłam w salonie Mercedesa z Berlinie. Mogłam sobie zrobić zdjęcie w najnowszym modelu koloru czerwonego...

    OdpowiedzUsuń