sobota, 22 lutego 2014

PRZEGLĄD POLSKIEJ PIOSENKI

Wczoraj w Domu Kultury w Komorowicach odbył się
 IV PRZEGLĄD POLSKIEJ PIOSENKI RETRO 
,, Piosenka przypomni Ci ...''
hity z lat 80
 Przesłuchania rozpoczeły się od godz. 10:00


Było pięć kategori :
                                        I Szkoła Podstawowa uczniowie klas I-III
                                        II Szkoła Podstawowa klas IV-VI
                                        III Gimnazjum
                                        IV Liceum
                                        V Dorośli
Razem 39 osób i każdy prezentował dwie piosenki z lat 80


Przed jury wystąpiłam jako pierwsza ,
zaśpiewałam ,,Myszka widziała ostatnia '' i ,,Meluzyne''.
Po przesłuchaniu wszystkich uczestników jury przyznało pierwsze trzy miejsca
 bez względu na kategorie wiekowe , 
a w każdej kategorii wiekowej wyróżnienia .
Nagrody wręczone zostały o godzinie 17:00 na Koncercie Laureatów ,
na który zostałam zaproszona.
W mojej kategorii wiekowej jako jedyna otrzymałam wyróżnienie .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz