niedziela, 12 kwietnia 2020

Ciąg dalszy...

Po długim czasie mojej nieobecności na własnym blogu, wróciłam. Stwierdziłam ,że nie warto zostawiać w tyle, rzeczy które sprawiały mi wiele radości. I dlatego chciałabym w dalszym ciągu prowadzić bloga, lecz nie koniecznie w tej samej formie. Góry to coś co kocham i odkąd zaczęłam po nich chodzić, robiłam to z pasją i zafascynowaniem, lecz parę lat temu odkryliśmy razem z rodzicami, że istnieją zespoły które tworzą muzykę o górach i o pieszych wędrówkach. Tak poznałam zespół Dom o Zielonych Progach. Zaraz potem poznałam Stare Dobre Małżeństwo i inne zespoły, które również wykonują poezję śpiewaną. Ze względu na to, że praktycznie wychowałam się na scenie, znając już chyba każdą piosenkę, moich ulubionych zespołów, sama je wykonuję. I tu właśnie zmierzam do punkty kulminacyjnego. Mój blog chciałabym oprzeć, na wykonywaniu poezji śpiewanej,która jest nieodłącznym elementem każdej pieszej wędrówki, dlatego tworzę nowego bloga,całkowicie od zera. Na nowym blogu nie zagości tylko poezja śpiewana,ale również to co mi w sercu zagra. Znajdą się tam współczesne przeboje, jak i stare. Nie zabraknie oczywiście opisów wycieczek, oraz przerywników artystycznych. Link do bloga : https://wzyciudrogwielejest.blogspot.com/. Jako przedsmak nowych wpisów, które znajdą się na moim blogu, prezentuje piosenkę Domu o Zielonych Progach "Zmartwychwstanie".




Życzę wszystkim, zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych.
Pozdrawiam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz