środa, 7 listopada 2012

Śpiewam w "Klubie pod 13"

 Po małych szkolnych sukcesach  moja wychowawczyni pani Beatka poinformowała nas o przesłuchaniu do zespołu wokalnego.Mama zawiozła mnie na spotkanie do Pszczyńskiego Centrum Kultury , gdzie zaśpiewałam piosenkę Drewnianych lalek ( usłyszałam ją w wykonaniu mojej starszej koleżanki Patrycji i bardzo mi się spodobało)  wyrecytowałam również "Ptasie radio".



 W ten sposób dołączyłam do zespołu wokalno - muzycznego pani Renatki , pod okiem której przygotowuje piosenki na nasze występy.
Przeważnie występujemy co drugi piątek miesiąca w Pszczyńskim Centrum Kultury w Klubie pod 13.
 Są to spotkania z poezją i muzyką, które dotyczą zawsze jakiegoś tematu. 
Pierwszy mój występ w klubie odbył się 14 09 2012 , zaprezentowaliśmy wiersze i piosenki z imionami . 


Z koleżanką Julią zaśpiewałyśmy piosenkę " Biedroneczki są w kropeczki ". 


12 10 2012 tematem koncertu było - Życie .
 Zaśpiewałam piosenkę "Jak gdzie dlaczego. "

Na widowni zawsze jest bardzo dużo osób, które dzięki przygotowanym przez nas wierszom i piosenką mogą miło spędzić czas. 
Uwielbiam te nasze występy i próby. Pomimo szkolnych obowiązków zawsze znajdę czas na naukę nowych piosenek. Bardzo często uczę się podróżując samochodem.
Kolejny występ zaplanowany jest na piątek 9 11 2012, a tematem koncertu jest jesień.

ZAPRASZAMY

2 komentarze:

  1. A występy są wspaniałe. Ciekawe, co tym razem Karolinka nam zaśpiewa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te spotkania

    OdpowiedzUsuń