piątek, 18 stycznia 2013

Podsumowanie wędrówek górskich 2012 r.

Początek roku to dobry czas na podsumowania starego dobrego 2012 roku. 
Planów mieliśmy wiele nie wszystkie zostały zrealizowane choć i tak jestem bardzo zadowolona. 
Wszystkie wyprawy opisane są na moim blogu.


Poniżej zdjęcia ze zdobytych szczytów w 2012 roku


Trzy Korony

Wąwóz Homole




 Skrzyczne x2


Czantoria


Szczeliniec Wielki


Skalne Grzyby

Błędne Skały

 Ochota Magdaleny


Barania Góra


Pilsko


Przełęcz Kondracka

 

Babia Góra x2


Czupel


Radziejowa


Wysoka


Rysy


Kasprowy Wierch



Świnicka Przełęcz


Wszystkie wycieczki wspominam wspaniale ale najlepszą wyprawą jak do tej pory były Rysy.
Są po prostu piękne i warto się na nie wdrapać. Widok z samego szczytu zapiera dech w piersi i każdy kto tam wejdzie jest bardzo szczęśliwy. Pomimo ogromnego zmęczenia uważam,  że warto choćby dlatego, że to najwyższy szczyt w Polsce. 

Łącznie przeszliśmy w górach 293 kilometry tras
 i osiągnęliśmy przeszło 14 kilometrów przewyższeń.




 Zdobyłam odznakę PTTK małą brązową wcześniej popularną


 Oraz odznaki PTTK
  • Odznaka Turystyczna Myszki Miki
  • Odznaka Turystyczna Kaczora Donalda
  • Dziecięca Odznaka Turystyczna
  • Turystka Juniorka PTTK Tarnów

1 komentarz:

  1. Droga Karolciu,
    podziwiam zapał i gratuluję odznaki. Ja książeczkę założyłam dopiero w tym roku i bardzo żąłuję, bo wczesniej przebyłam dużo wypraw. Jeszcze do końca nie wiem o co chodzi z wypełnianiem, ale formalności nie są najwazniejsze. Gratuluję i życze kolejnych szczytów, może kiedyś przyjdzie nam powiedziec sobie "cześć" na szlaku. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń