niedziela, 14 kwietnia 2013

Pszczyńskie spotkanie z Przygodą

W Pszczyńskim Centrum Kultury od 12 do 14 kwietnia
 odbyły się spotkania z przygodą .
Nam najbardziej zależało na spotkaniu Ryszarda Pawłowskiego
 polskiego taternika , alpinistę i himalaistę .

Przyjechaliśmy troszkę wcześniej , o godzinie 18:00
 Trwała opowieść ,,Ekspedycja zew Północy" ,
 czyli pierwszy polski rejs jachtem dookoła Skandynawii ,
bez składania masztu .   
Słuchaliśmy opowieści , oglądaliśmy zdjęcia , braliśmy udział w przygodzie
 pani Anny Janik i Marty Sziłajtis-Obiegło .

Gdy się skończyło z ,, Klubu 13 " , przeszliśmy na dużą sale ,
 a w drodze spotkaliśmy pana Ryszarda .
 Podeszłam z mamą i poprosiłam o autograf na zdjęciu ,
 które wzięłam z domu .
Wybrałam te na szczycie Rysów , wydało mi się najodpowiedniejsze .
Pan Ryszard z miłą chęcią złożył autograf i chwilkę porozmawialiśmy .
 Dowiedziałam się , że ma jedenastoletnią córkę Martę , z którą też chodzi po górach.

Zrobiłam sobie pamiątkowe zdjęcie .


Pan Ryszard pokazał nam swoje filmiki , zdjęcia ,
 opowiadał o swoim życiu w górach , godzina zleciała nie wiadomo kiedy .
 Po wszystkim ludzie biorący udział w prelekcji mogli zadawać pytania , i wiecie co ?
Pana Ryszarda Pawłowskiego możemy spotkać na szlakach naszych polskich gór ,
 a zimą lubi wspinać się w Tatrach .
Kupiliśmy książkę i znowu poprosiliśmy o autograf , tym razem dla mamy i taty .
Myślę , że się dowiem  jeszcze więcej o przygodach pana Ryszarda jak ją przeczytam .



W przyszłym roku na pewno weźmiemy udział 
w  przygodzie przeżytej przez .... zobaczymy kogo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz