sobota, 7 grudnia 2013

Wspomnienie z wakacji

Na początku września  Uczniowski Klub Sportowo - Turystyczny Diablak
 wspólnie z Powiatowym Ogniskiem Pracy Pozaszkolnej oraz
 Zakładem Fotograficznym Pana Marka Grucki
 ogłosił II Konkurs Dziennikarsko - Fotograficzny  
pod tytułem ,,Wspomnienie Wakacji ''.

Wspomnień i zdjęć miałam całe mnóstwo , ciężko było wybrać ,
 jednak moje serce tego lata podbiły Bieszczady .


Dzisiaj w I Liceum Ogólnokształcącym
 im. Bolesława Chrobrego w Pszczynie
 odbyło się podsumowanie konkursu ,, Wspomnienie z wakacji '' ,
 na które zostałam zaproszona . 


 Chciałam serdecznie podziękować za przyznanie mi nagrody
 w II Konkursie Dziennikarsko - Fotograficznym
,,Wspomnienie wakacji ''.


Jest to dla mnie duże wyróżnienie , bardzo się cieszę ,
 że zostałam zauważona i moja pasja doceniona .


Dziękuję mojemu tacie i mamie , że zarazili mnie miłością do gór :) 


1 komentarz:

  1. Gratuluję Ci Karolinko kolejnego sukcesu. Cieszę się, że jesteś człowiekiem z pasją i że chcesz i potrafisz się nią dzielić...

    OdpowiedzUsuń