niedziela, 23 marca 2014

Pomysł


Pewnego dnia słuchałam piosenek , 
i  wpadła  mi w ucho piosenka  pod tytułem ,, Nasza klasa 3 a ’’.
W naszej szkole został ogłoszony konkurs ,, Mam talent ‘’ ,
 a mi wpadł  pomysł …
W tym pomyśle udział mogła wziąć cała klasa ( wiec kto chciał )
chórek  , który śpiewał refreny i  trzymał transparenty
 dzieci które tańczyły z kolorowymi grzechotkami i pomponami .
 Były dzieci ,które  robiły mały teatrzyk , a ja i moi dwaj koledzy śpiewaliśmy  .

Jeszcze przed ,, Mam  Talentem ‘’ były  rekolekcje , 
 dzięki czemu miałam troszkę czasu i  zrobiłam
 kolorowe  grzechotki , wielkie transparenty ,
które dokończyła moja koleżanka Asia .
I dzięki temu  , że byliśmy zgrani
 w kategorii zespół  zajęliśmy  pierwsze miejsce .

Przygotowałam się również sama , grałam na keyboardzie i śpiewałam piosenkę ,
 którą napisał  LEONARD  COHEN pod tytułem "Hallelujah" , 
 bardzo się cieszę ponieważ  w kategorii soliści zajęłam trzecie miejsce .

zdjęcia można zobaczyć tutaj
http://zsp10.pless.pl/2014/03/na-goraco/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz