piątek, 17 października 2014

Czytam bo lubię

Hanna Łochocka
Książka czeka

Książka nas uczy, książka cieszy,
czasem zdziwi nas nie mało
albo po prostu tak rozśmieszy jakby się dobry
żart słyszało.

Książka też mądrze nam doradza,
rożne wskazówki, wzory daje.
Książka w szeroki świat wprowadza,
dalekie z nami zwiedza kraje.

Lubimy książkę - przyjaciółkę.
Wiesz, co ci powiem?
Nie odwlekaj.
Masz trochę czasu?
Spójrz na półkę,
sięgnij po książkę!
Książka czeka.


Ja bardzo lubię czytać, parę dni temu skończyłam 
czytać piątą część ,, Baśnioboru''.
Zbliżając się do końca było mi bardzo smutno
 że nie ma szóstego tomu.
Baśniobór to opowieść o magicznych istotach i złowrogich demonach,
 które chcą zniszczyć świat.

Ja teraz przeniosłam się w świat Rose,
 która jest dziesięcioletnią dziewczynką i mieszka w sierocińcu,
do którego trafiła mając zaledwie rok.

Czytanie książek jest fajne, bo nasza wyobraźnia się rozwija,
 możemy przenosić się w różne miejsca bez wychodzenia z domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz