poniedziałek, 25 maja 2015

X Ogólnopolski Festiwal Majki Jeżowskiej

Osoby zainteresowane udziałem w Festiwalu przesyłają wypełnioną kartę zgłoszenia 
wraz z załączonym nagraniem własnego wykonania dwóch 
wybranych piosenek z repertuaru
 Majki Jeżowskiej
Wybrałam ,,Kapelusze mają dusze’’ i ,,Owocowy karnawał’’.

Do konkursu zgłosiło się 230 solistów.
Powołane przez organizatora jury zakwalifikowało 93 wykonawców
 do udziału w Festiwalu, wskazując jednocześnie jeden utwór wybrany 
do prezentacji podczas przesłuchań konkursowych.

Zaśpiewałam  ,,Owocowy karnawał’’.



21.05.2015. Odbyły się przesłuchania konkursowe.
Soliści wystąpili w czterech kategoriach wiekowych:
5-7 lat (roczniki 2010-2008)
8-10 lat (roczniki 2007-2005)
11-13 lat (roczniki 2004-2002)
14-16 lat (roczniki 2001-1999)


W mojej kategorii miałam wystąpić druga, 
ale wystąpiłam pierwsza, ponieważ osoba przede mną się spóźniła.


W jury była Majka Jeżowska


i Szymon Wydra...mamy pamiątkowe zdjęcia i autografy :)



22.05.2015.
Odbyły się warsztaty z Majką Jeżowską,
 na których były ćwiczone piosenki finałowe na Koncert Galowy.


23.05.2015.

Odbył się Koncert Galowy, na którym nie byłam,
 ponieważ zdobyliśmy kolejną perełkę do Korony Gór Polski 
Łysice 
i zwiedziliśmy Centrum Nauki Leonarda da Vinci.

Gratuluje wszystkim laureatom.
 Ja się cieszę, że mogłam być wśród 93 wykonawców i 
spotkać się z Majką Jeżowską i Szymonem Wydrą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz