poniedziałek, 22 czerwca 2015

Dzieci dzieciom 4

17.06.2015.
Pszczyńskie Centrum Kultury

Odbyło się już czwarte spotkanie ,, Dzieci dzieciom ''.
Przystroiłyśmy scenę, zrobiłyśmy szybką próbę.


Mali goście przybyli dość licznie ze swoimi opiekunami, 
a przy wejściu czekał słodki poczęstunek.


Razem z siostrą zaśpiewałam ,, Zostań moją przyjaciółką '', 


,, Mama wszystko wie ''.


Sama zaśpiewałam ,, Kapelusze mają dusze '' i ,, Owocowy karnawał ''.
Powiedziałam dwa wiersze ,, Brat '' Doroty Gellner,
,,Koncert na leśnej polanie '' Tadeusza Śliwiaka
 oraz fragment prozy z książki Joanny Olech
,,Pulpet i Prudencja Smocze Pogotowie Przygodowe ''.

Koleżanki zaśpiewały
,, Moja fantazja '', ,, Kup różowe okulary '', ,, Puszek Okruszek '',
,, Papuga z dziobem na kłódkę '', ,, Koci wesoły świat '' ,
,, Moja mama jest artystką '', ,, Biedroneczki są w kropeczki ''.

Wiersze
,, Stefek Burczymucha '', ,, Komedia przy myciu '',
 ,, Na wyspach Bergamutach '', ,, Na straganie ''.

Nasi goście świetnie się bawili, klaskali do piosenek,
 a na koniec nawet tańczyli pod sceną.
Chętne dzieci z widowni mogły zaśpiewać,
powiedzieć wierszyk, zagrać na pianinie.

To była super zabawa i bardzo miła atmosfera.

Więcej tutaj
http://rozrywka.pless.pl/39702-dzieci-swietnie-bawily-sie-w-13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz