poniedziałek, 10 września 2018

Koncert w górach



Jak co roku, postanowiliśmy wybrać się na koncert "Domu o Zielonych Progach" . Ów koncert odbywa się na masywie Śnieżnika, przy schronisku. Co roku panuje ta sama genialna atmosfera, a na koncert zjeżdżają się ludzie z najodleglejszych zakątków Polski. 




Koncert według mnie był świetny, a piosenka która najbardziej mi się podobała nosiła tytuł "Sielanka o Domu" w wykonaniu 10 letniego Mateusza. Podczas koncertu zauważyłam grupkę harcerzy... Zastanawiałam się czy podejść... Stwierdziłam, że jak założę bluzę "DRUHNA" to sami podejdą, ale oni się tylko nieznacznie do mnie uśmiechali. W końcu nadszedł czas na decyzję, podejść, czy nie podejść. Strasznie się bałam, w końcu nie bez przyczyny mam wśród harcerzy przezwisko Czajnik. Nareszcie podjęłam decyzję, pójdę i się przełamię. Od razu kiedy podeszłam i zaczęłam rozmowę, szybko nawiązaliśmy kontakt. Dowiedziałam się, że są z Katowic i jadą na zlot ZHP 2018. Nasza rozmowa trwała krótko, ponieważ zaczął się koncert.


Po zakończonym koncercie, poszliśmy do namiotu, gdzie odbyliśmy małą naradę w sprawie... Czy wstajemy bardzo wcześnie i idziemy na szczyt żeby podziwiać wschód słońca. Naradzaliśmy się bardzo długo, aż w końcu stwierdziliśmy, że czemu nie. Następnego dnia budzimy się o 4.00 i wyruszamy na szczyt. Po krótkim spacerku wspinamy się na pozostałości wierzy i spokojnie czekamy na wschodzące słońce. Niestety po upływie godziny słońce pojawiło się tylko raz i to na 2 min. Było za dużo chmur... Niestety nie mogliśmy zobaczyć przepięknego wschodu, dlatego zeszliśmy do namiotu i poszliśmy dalej spać.


Kiedy się obudziliśmy było już po 9.00. Spakowaliśmy się, złożyliśmy namiot i ruszyliśmy w drogę powrotną. W aucie zjedliśmy śniadanie i ja razem z Martyną mogłyśmy spać.

Według mnie koncert był świetny i polecam go innym górołazom ;)
P.S. Serdecznie pozdrawiam harcerzy z Katowic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz