czwartek, 21 grudnia 2017

XIX Rajd Górski pieszy młodzieży powiatu pszczyńskiego

30.09.2017.
XIX Górski Rajd Pieszy Młodzieży Powiatu Pszczyńskiego ,,Do Źródeł Olzy''


Rajd ten, jak co roku, organizowany jest przez Polskie Towarzystwo 
Turystyczno – Krajoznawcze Oddział Ziemi Pszczyńskiej.
Ja razem ze znajomymi z różnych szkół reprezentowałam UKST ,,Diablak'' i Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pszczynie. Przebyliśmy trasę od Łabajów przez Stożek Wielki Schronisko PTTK – Kiczory – Kubalonka – Stecówka do Istebna Zaolzie, gdzie znajdowała się meta.


W trakcie trwania wycieczki mieliśmy możliwość poznania części Beskidu Śląskiego, zapoznaliśmy się z walorami przyrodniczymi, piętrami roślinnymi i budową geologiczną. Po wędrówce organizowany jest quiz wiedzy o Beskidzie Śląskim. Moja grupa stratowała w kategorii liceum. Dlatego, że test był słowny, ja razem z moją trzyosobową grupą byliśmy bardziej zestresowani, niż przy teście pisemnym. W efekcie końcowym zajęliśmy 3 miejsce. Był to bardzo udany dzień ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz