wtorek, 12 grudnia 2017

Szkolenie z pierwszej pomocy

9 - 10.09.2017.

Światowy Dzień Pierwszej Pomocy obchodzony jest w drugą sobotę września i właśnie 9 września 2017 roku rozpoczęło się dwudniowe szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej zorganizowane przez Uczniowski Klub Sportowo – Turystyczny „DIABLAK”, w którym udział wzięłam  ja. To był mój drugi udział w kursie organizowanym przez ,,Diablaka'' o sposobach i metodach udzielania pierwszej pomocy w wielu różnorakich sytuacjach, opatrywania różnego rodzaju ran, poznałam zasady przeprowadzania resuscytacji osoby dorosłej, niemowlęcia oraz dziecka. Nauczyłam się także używać defibrylatora AED i wielu innych, związanych z udzielaniem pierwszej pomocy, czynności. Szkolenie prowadzone było przez wykwalifikowanych, czynnie działających ratowników medycznych, a w trakcie szkolenia ( przez dwa dni ), każdy uczestnik był oceniany i po pozytywnej ocenie dostał stosowne zaświadczenie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz