środa, 4 kwietnia 2018

XX Ogólnopolski Konkurs Krasomówczy

22.02.2018.

XX Ogólnopolski Konkurs Krasomówczy
im. Wojciecha Korfantego

Z samego rana wyruszyliśmy do Czeskiego Cieszyna, gdzie o godzinie 8:30 rozpoczęły się zaolziańskie eliminacje do XX Ogólnopolskiego Konkursu Krasomówczego im. Wojciecha Korfantego. Wystapiłam pierwsza i zaraz po występie niestety musiałam wyjść, żeby zdążyć do Wisły na Mistrzostwa Pszczyny i Ziemi Pszczyńskiej w Narciarstwie Alpejskim i Snowboardzie.

Do Wisły Skolnity przyjechałam na styk, wszyscy już byli, więc szybko się przebrałam i już wieżdzalismy na górę.


Pierwszy zjazd, można powiedzieć, że jechałam tak szybko i pominęłam jedną bramkę, zostałam zdyskwalifikowana.

Konkurs krasomówczy przedostałam się do eliminacji regionalnych, bardzo się cieszę ponieważ będę mogła posłuchać innych.

27.02.2018.
Czeski Cieszyn
XX Ogólnopolski Konkurs Krasomówczy im. Wojciecha Korfantego

Eliminacje regionalne
Byłam najmłodszym uczestnikiem, więc na pewno zdobyłam nowe doświadczenie, uczestnicy mieli ciekawe teksty i pięknie mówili. Nie przedostałam się do finału, w przyszłym roku spróbuje znowu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz